חפש בבלוג זה

יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

למה אתר?

במסגרת לימודי התואר השני במגמת תקשוב ולמידה נדרשנו לבנות אתר לימודי בשפת HTML לאחר התלבטות קצרה החלטתי שאני רוצה לבנות אתר שישמש אותי גם בעבודתי בביה"ס וגררתי להרפתקאה גם את שותפתי ללימודים.
האתר עוסק בתחום ה"בינה מלאכותית" ו "מערכות מומחות". זהו תחום בו אני עוסקת יותר מ- 10 שנים במסגרת עבודתי בהנחיית פרויקטים ( בהיקף של 5 יח"ל)  בתחום לתלמידים הלומדים במגמת הנדסת תוכנה.
תוך כדי עבודה למדתי דברים חדשים על הנושא, חקרתי לעומק דברים נוספים והגעתי למסקנה שהאתר יכול להיות שימושי הן עבורי והן עבור תלמידי.
בהמשך ללימודי חשבתי כיצד לגוון את הלמידה של תלמידי בנושא בינה מלאכותית, ושיקבלו קצת "ערך מוסף" על התחום, מעבר ללימוד שפת התכנות "פרולוג", בה אנו בונים את המערכת המומחית.
החלטתי לתת לתלמידי במהלך שנת הלימודים הבאה לשדרג את האתר שאני בונה כעת, לצקת בו מהתכנים שנלמד, ואולי לבקש מתלמידי לבנות בלוג לימודי לגבי כל לימודי מדעי המחשב ולאו דווקא לתחום ה "בינה מלאכותית (זאת במסגרת תפקידי כרכזת מדעי המחשב).
נראה לי שכולנו נפיק רבות והתלמידים יוכלו גם להעזר זה בזה
 (כפי שאנו עושים במסגרת לימודינו) .

אתרים לימודיים דוגמה 
הערכת אתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה