חפש בבלוג זה

יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

אינטל וחינוך


בשבוע שעבר ביקרתי עם תלמידי כיתת מצוינות מבית הספר "קלעי" בגבעתיים בו אני עובדת בסניף של חברת אינטל בקריית גת. הביקור היה מעניין ביותר.שמענו על החידושים בחברה ראינו את החדר הסטרילי  ושמענו הסברים על התהליכים שונים.
במסגרת היום נחשפנו לתכנית של אינטל העולמית הנקראת : "לומדים עם אינטל " מדובר בתוכנית  שנועדה להפוך את העתיד הטכנולוגי לבר השגה עבור עשרות אלפי בני נוער וצעירים ממגוון מדינות ורקעים סוציו-אקונומיים.
לומדים עם אינטל מסייעת בהקניית כישורי למידה וחשיבה של המאה ה-21 ,ביניהם אוריינות טכנולוגית, חשיבה ביקורתית ויכולת שיתוף פעולה. ולצידם ומיומנויות טכנולוגיות חשובות באמצעות מודל מקוון חדשני המבוסס על למידה מעשית וחווייתית ועידוד חשיבה פורצת גבולות. 
 בישראל, למעלה מ-350,000 צעירים כבר השתלבו בתוכנית לומדים עם אינטל. התוכנית מיושמת בבתי ספר ברחבי הארץ ובמרכזים טכנולוגיים קהילתיים במערכת החינוך הלא פורמלי. התוכנית מתאימה במיוחד לגילאי 8-16 שגישתם לטכנולוגיה ולמחשוב מוגבלת.
כמו כן דואגת התכנית להכשיר את המורים . הן  המורים והן התלמידים מצוידים  בכלי עזר ליישום מטלות לימודיות בדרך חדשנית ומאתגרת, תוך יצירת עניין בתכנים הנלמדים.

אינטל - לומדים וחושבים עם הטכנולוגיה
לומדים עם אינטל
תוכנית מורים מתקוונים למחר

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה