חפש בבלוג זה

יום ראשון, 3 ביולי 2011

הרשת החברתית גוגל פלוס

" גוגל מנסה באופן גלוי וברור בלי תרוצים , להיות פייסבוק בלי להיות פייסבוק"
כך נאמר בכתבה שפורסמה היום ( 3.7.11) במגזין עסקים של עיתון מעריב.
החידוש שגוגל מציעה היא ה"מעגלים" , נקודת התורפה בפייסבוק. רבות דיברנו הן בשעורים במסגרת הלימודים, והן במסגרת החברתית, על הבעיתיות בכך שכל דבר שאתה כותב , או כל תמונה שאתה מפרסם בפייסבוק הופכת בעצם לנחלת הכלל , גם לאנשים שאין ברצונך לאפשר להם צפייה בתכנים אלו.
הפתרון שגוגל מציעה היא מעגלים חברתיים שונים על פי הגדרתינו , כמו "חברים," , "משפחה " , "עבודה" וכ"ו. ניתן לשתף סטטוסים ,ותכנים שונים את כולם, אך ניתן לשלוח הודעות גם רק למעגל אחד.
נראה לי שחידוש זה של גוגל יגרום לאנשים רבים לעבור אליו או לפחות להתנסות,למרות שרבים מאד רגילים לפייסבוק. אך כפי שרשום בכתבה " הכל נראה שם פייסבוקי מאד"

כתבה במעריב

תגובה 1:

  1. הבוקר קראתי בעיתון "ידיעות אחרונות",מוסף ממון(עמוד 9) שמארק צוקרברג מייסד ומנכ"ל פייסבוק פתח חשבון ברשת החברתית המתחרה "גוגל פלוס".כשמר צוקרברג נשאל לפשר הדבר ענה: "למה אנשים כל כך מופתעים מזה שיכול להיות לי חשבון בגוגל?"

    השבמחק